These Streets Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
please enjoy your footprints up there


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
»tenaga pengajar
7 February 2012

Moshi2.

haih dah lame tak update blog ni.kalau orang lain berhabuk,aku punye blog ni dah berlumut pink dah.haih macam-macam.
p/s:entry ini saya taip bukan saya mengutuk orang,tapi saya bercerita pengalaman menjadi pengajar.saya taip ini awal-awal sebab nanti orang akan fikir lain pulak.orang ni rambut je sama hitam tapi hati lain-lain. 

amboi-amboi,title ‘tenaga pengajar’,bermakna adakah aku cikgu,teacher,ke ustazah.oooo.tidak sama
 sekali.unbelieveable.sebenarnya aku ceritanya gini.aku join satu page kat fb a.k.a facebook ataupun muka buka iaitu extream blogger disitu mereka-mereka yang mempunyai blog 

  • boleh mempromote blog dorang biar follower ramai atau 
  • promote post-post terbaru,
  • gosip-gosip yang panas,
  • cerita-cerita yang menusuk kalbu yang penuh emosi sehingga habis sekotak tisu sekotak je ye.,
  • ada jugak yang blogwalking contohnya macam ini,
aku copy je “follow me and i'll follow urs back :)’macam gitulah.korang tinggalkan link kat ruangan
 comment jadi dorang boleh la follow-menfollow.dan ini merupakan pesanan penaja.harap maklum.
Ok.nak dijadikan cerita,ada seorang kakak comey ni dia pon ada join group tu.jadi hak individu lah nak share
 ape kat page tu.haih jenoh aku susun ayat ni.so,kakak ni share dia punya entry baru,jadi saya komen-mengomen dengan meninggalkan link di kotak komen yang telah disediakan.dan disitulah titik permulan
 perkenalan kami bermula.hahaha ayat.masyAllah.esoknya masa tengah online tiba-tiba,
Tiba-tiba...
Ku dilamun cinta,
Dengan dia yang sering ku puja oo,yeah,yeah.
Muzik disusun oleh:deqna sdn.bhd
Penyanyi:alif aziz
Tiba-tiba ada friend request dari akak tu.beria seram lebih.kideg.seperti biasa aku hanya akan approve pada orang yang dpnya gambar sendiri dan selebihnya tidak perlu diketahuilah.alasan malas nak menaip.tak lama lepas tu kak ema,eh?punya panjang lebar bercerita baru sekarang kasi tahu itu nama kakak.ape punye olang lu ni.adoyai.tak lama lepas tu notification gambar bumi termuncul angka 1 Aisyah Rahimah posted on your timeline”.jeng,jeng,jeng..


pelbagai soalan ditujukan kepada aku.sebenarnya rasa berbesar hati dapat tolong ajar orang guna blogskin,memandangkan aku ni pengguna tegar blogskin.bongkak betoi aku.antaranya:

satu cukup la tak payah banyak-banyak,dan seterusnya seperti biasa aku tak reti nak mengajar orang dengan menunjuknya caranya dengan menggunakan ayat sebab...
aku yakin 100% dorang tak akan faham apa aku taip.ni lah contoh jawapan aku:


ini

dan ini

dan terbuktilah bahawa aku bukan tenaga yang sempurna,tapi kalau nak tanya serba sedikit atau serba banyak boleh je.saya cuba insyAllah.


bye2.saye dan beast mau keluar dating kejap,lama.

words spilled @ Tuesday, February 07, 2012 / leave goosebumps here