These Streets Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
please enjoy your footprints up there


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
»keranggupan yang mendebarkan.
3 January 2012

Ok title tak de kena mengena.saje letak mungkin dah hari-hari tengok kartun lepas tu time iklan je mesti keluar iklan kerepok,nini celop-celop,kinderjoy,semualah.dan salah satu trademark keropok tu adalah kerangupan yang mendebarkan seronok pulok dengornyew.hahahaha.kalau nak tau tu trademark tersebut adalah bagi chekedis yang bernama ‘super ring’.masih tergiang-giang lagi dalam kepala aku lagu keropok tuh.haih.panjang pulak aku bercerite pasal keropok nih.benci.nak tahu lagunya macam mana meh dengar saya mau nyanyi.music please!

Dah la bab merepek-ropok ni,aku no1.Sebenarnya nak bercerita pasal azam tahun baru dari aspek fizikal.bagi aspek mental,rohani dan segalanya biarlah hanya dalam carta hati dan otak saya sahaja.bercakap tentang azam bagi aspek fizikal mungkin ada yang tak tahu.fizikal dalam bahasa inggerisnya physical.ceh,semua orang tahu.ok2.fizikal dari segi pemikiran otak saya mungkin dari ketinggian,berat badan,paras rupa dan mungkin saiz badan.apa2 je lah ikot korang nak definisikannnya sebagai ape.ok azam aku ialah:

1)ketinggian
Mungkin nak tingkatakan lagi ketinggian yang selama ni terkubur walaupun masa nya agak kurang sesuai sebab apa yang aku dengar orang cakap bila perempuan dah umur 18 tahun dia tak boleh tinggi dah.antara inisiatifnya mungkin dengan minum calcium.macam tu ke ejanya.

2)cuba mengurangkan jerawat
Sepatutnya yang ni jadi azam aku yang first.tapi idea tu datang lambat sangat.so,serve me right.aku paling benci anasir-anasir jahat,mereka-meraka yang menyalahkan pas masuk,pendatang tanpa izin yang tersalah bot tibe-tibe je singgah dan bertapak kat muka I ni.dah la tak de pasport datang pulak segerombolan makan minum aku tanggung,banyak cantik face ko.eh?macam hidup pulak pimple ni.hahaha.macam-macam aku cuba tapi ko tak serik-serik jugak. Apalah nasib.

3)long hair like langsuir.
Dah lama sangat tak simpan rambut panjang.asal sekolah je pendekkan panas dan rimas katakan.teringin nak ikat tocang,dandan dan pelbagai jenis fesyen rambut yang terkini sekarang.rambut ala-ala korea gitu.ceit.cakap je lebih.

Alahai 3 je.ingatkan banyak. 
words spilled @ Tuesday, January 03, 2012 / leave goosebumps here