These Streets Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
please enjoy your footprints up there


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
»fighting..
17 November 2011

‘sekarang kertas soalan awak akan dibuka,minta dua orang saksi (akulah orangnya)’


takut.takut.takut dan takut.
Macam mane ni?
Kemana la hala tuju aku lepas ni?
Adakah?
Baik?
Ke?
...dilarang menyebut...
Sesungguhnya aku terima takdir Allah s.w.t
Tapi?
Aku takut mengecewakan ibu dan ayah aku termasuk guru-guru,kawan-kawan dan yang menaruh harapan.
Aku takut aku menyesal di kemudian hari.
Aku takut akan menyusahkan ibu dan ayah aku sedangkan sekarang pun dah banyak sangat sehingga tak ternilai harganya.

Tolonglah aku YA ALLAH!!
cartoon, college, cute, exam, exams, fuck
i don't want to be like up there 

berilah aku ketenagan untuk menjawab
agar
 titik peluhku selama ini membuahkan hasil

kejayaan yang cemerlang ..

AMIN..


words spilled @ Thursday, November 17, 2011 / leave goosebumps here