These Streets Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
please enjoy your footprints up there


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
»kebosanan melanda.
7 December 2011


Wah..bosannye.time exam hari tu membuak-buak hati nak cepat habis sekolah..cepatlah.cepatlah tu lah ayatnye hari-hari.satu exam ke satu exam dah le mengambil mase yang agak panjang lagi lah aku malas dan boring hanya penuhkan masa dengan online dan sempat pulak tu main game kat fb.padahal dalam hati riso le jugak .malam-malam mesej kawan “mimi.ko dah study?mesti banyak dah kan” tu lah sejak spm ni mule.naik muak kawan aku asyik dapat mesej yang same.kan mimi?hahaha..waktu exam macam-macam rancang  nak ambil lesen..Citernye gitu lah tapi idok-idok jugak kaki aku menjejakkan kaki ke tempat ambil lesen tu.agak sedih la jugak tapi ape kan daye.ayah aku tu cakap berapi chineseboyemoticon tapi satu pon tak menjadi.huh
sekarang ni makan,online fb,blog,main game,tido chineseboyemoticon...
dah start kangan sama teman-teman yang banyak cakap chinesegirlemoticon
yang suka menari greydustemoticon  
eh? ade ke kawan aku yang suke menari.?ape-ape je lah nampak sangat tengah boring.
yang geliga dan gila   bab-bab k-pop nih.sekarang ni aku tak tahu pon ape perkembangan grup-grup korea..tak de lah tak tahu sangat.serba sedikit tu ade lah.beli je epop.
yang suka ..hahaha.





words spilled @ Wednesday, December 07, 2011 / leave goosebumps here