These Streets Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
please enjoy your footprints up there


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
ยปhebbad bangat ke banding-bandingkan aku dengan orang lain?
11 December 2011

hebat  sangat ke setakat boleh makan durian ataupun makan pulut campur dengan durian ha?
dah memang keturunan datuk,nenek,moyang,monyet depe yang jenis melantak semua tu pasal badan paham-paham le.ade le sorang dua yang badan nye ok dan mungkin nanti akan ko jugak.
benda ni le yang jadi kat aku time-time musim 'doyan'(durian) ni.
citer nye gini semalam aku pergi rumah opah aku belah ayah aku  banyak betoi aku nye.masuk je pintu dah sempit hidung aku dengan bau buah tu.sedare-sedare yang lain pon baru datang ape lagi masuk je sedare-mare aku tu mula le opah aku nak menjamu makanan segala.menu utama nye dah pasti le buah durian.yang aku adik-beradik nasib baik dah makan nasi goreng air tangan ibu aku yang asik!!!enak bangat!!! terover pulok.kiteorang adik beradik memang spesis tak makan buah durian ni walaupun abang aku tengah berjinak-jinak nak makan buah tuh.asalnye hanya pergi rumah kawan lepas balik terus citer yang dia dah boleh makan.nak termuntah aku dengornye.tengok dia makan semalan pon rupe nak tak nak je.eksyen je lebih baru dua ulas je tu pon tak selicin-licin nye biji durian tuh.lepas salam-salam jumpe sedare-mare semua mula le aktiviti dorang MELANTAK..ok2 sabar2.opah aku dari dapur jenguk depe makan.mula le beliau berceramah free termasuk mak-mak sedare teman yang lain.macam-macam ayat mereka melemparkan kepada kiteorang walaupon yang banyak kene nye adik aku tu gedik banyak bau pon tak nak aku ni kire ok la lagi.chillax la bebe.celah gigi je.hahaha.antara usul yang dibentangkan dengan loghat botenye
ape ke kene kome ni payah beno nak bagi makan tengok ni orang dari jauh(padahal tak jauh mane pon manjung je),ni kome orang kampong ape ke jenisnya.heran beno aku.
lebih kurang macam tu lah.banyak lagi cukup le setakat tu je. bapak sedare aku pulak tak abes-abes dekatkan pinggan 'doyan' nye tu kat muke aku aku just rilek je tak takut sangat rupe gini .kalau aku makan dapat blackberry ke,ipad ke,dslr pon jadi le kalo dah tak mampu sangat.barulah excited aku gitu .macam coca-cola bukalah semangat tu.dorang main makan je padahal nanti macam citer aku dengar demam le,sakit lutut le,lenguh tu lenguh ni berlagak sangat makan banyak-banyak.rasekan lah  habuannye.sampaikan aku nak salam pon kadang-kadang terbantut sebab aku tahu tangan dorang bau durian so buat-buat je la macam dah salam.
words spilled @ Sunday, December 11, 2011 / leave goosebumps here