These Streets Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
please enjoy your footprints up there


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
ยปbusiness women versi emoticon
9 February 2012

mesti dalam fikiran anda,anda dan anda apelah bisenes nak dibuat budak ni.cewah..online business la ni,perasan lebih tapi pikkir-pikir macam untung nya sebab business ni tak ada orang buat pon.hahaha.nak tau business ape?


http://www.emocutez.com : makan lolipop dulu,nyum,nyum

: cepat la,cepat la.

 : malu la~

dongguemoticon : aku lempang guna kuali kang!!

: takutnyer!!

 : tak patut,tak patut

 : aku tengah taip la ni,

dongguemoticon : ya,ya cepatan.
 : apalah bizenesnya sampai lambat nak bagi tau

littlegirlemoticon : ok dengar sekarang!!!

littlegirlemoticon : aloha~~~
 : sebenarnye nak buat business edit-mengedit blogskin.

dongguemoticon : bunyi macam best.

littlegirlemoticonlittlegirlemoticon: "bajet menjadi je business tu."
                                           "entah,ingat orang nak sangat."
                 blablablabla.

 : saya suka,saya suka.

 : hey! lu olang si rambut kuning dan ungu tu,
                    kalau lu tak mau lu boleh bla dari sini.mane lu 
                                  tau orang ramai tak nak.belum cube belom tau la.adoi.

dongguemoticon : bikin gua hot saja.


TO BE CONTINUED...





words spilled @ Thursday, February 09, 2012 / leave goosebumps here