These Streets Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
please enjoy your footprints up there


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
ยปi love cat
4 November 2011

                                        
tak boleh tengok kucing dibiarin begini.kesian.nak ambik bawak balik tapi tak boleh sebab ibu dengan ayah aku mesti marah sebabnye kucing kat rumah pon tak terjaga muaha..haha..ada faedah sebenarnye kalo bela kucing sebab time kite sedih2 mereka akan mengembirakan kite..pernah sekali ayah aku marah yang amat sangat atas sebab2 yang tertentu..ada anak kucing peliharaan aku kat luar tibe mengeluarkan bunyi meow...meow..ayah bukak pintu bagi dye masuk..main2 dengan dye tibe dengar ayah aku gelak tak tau ape yang lawak aku kat dalm bilik dengar je la maybe tengah menatap kecomelan kucing aku bermain kot..walaupun kadang-kadang ayah,ibu,aku,adik aku marahkan kucing sebab berak dan kencing merata,nak makan je tau nye dan macam2 lagi perangai yang tak berfaedah dibuatnya.kiteorang tetap main dengan dorang..aku selalu jugak marahkan kucing2 aku..ade sekali time aku aku nak bagi makan tengah gaul2 nasi dengan ikan  dye dengan tak sabar nak makan meow2 dengan kuatnya aku bengang ape lagi pukul sekuat hati..lepas je pukul terus aku menagis entah kenapa sedih sangat aku gosok badan kucing tu balik.memang tak boleh tu lah kali pertama dan kali terakhir aku pukul kucing.ok stop.karang sedih pulak .
meh aku tunjukkan gambar2 kucing aku
black

ni la chibi kucing yg aku tak tersengaja memukulnya

ni kucing rumah atuk aku
pandai dorang posing


words spilled @ Friday, November 04, 2011 / leave goosebumps here