These Streets Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
please enjoy your footprints up there


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
»1001 perkara yang saya rindu sewaktu bersekolah.
25 February 2012

SAYA RINDU...
  1. pakai uniform sekolah
  2. naik bas sekolah
  3. tertinggal bas sekolah
  4. marah pakcik bas sebab datang lambat atau terlalu cepat
  5. pesan nasi lemak dekat ziela
  6. makan sebelum waktu rehat
  7. kongsi makanan dengan diba (ketiau mak dia terbaekk)
  8. pendidikan jasmani dan kesihatan
  9. main bola beracun
  10. futsal (walaupun tak main)
  11. main roundthes (tak reti eja)
  12. minum mosha
  13. makan ais
  14. tertumpah mosha
  15. layan video korea ekslusif bersama ecah
  16. tengok una dengan mimi gaduh rebut mamat korea
  17. tiqah nyanyi
  18. una dengan diba berebut aku
  19. pergi tandas sebelum habis waktu rehat
  20. tinggalkan diba
  21. ina yang selalu bengkeng aku
  22. faqar yang panggil aku 'kakna' sepatutnya deqna
  23. makan masa exam bersama mira dengan nisa alasan sebab tak tau nak jawab ape
  24. pakai baju kelas walaupun cikgu tak bagi sangat
  25. panggil mimi banyak kali sebab beliau tak dengar
  26. berlumba pergi bilik APD
  27. belajar perkataan unik bersama una dengan yana contohnya : kerbau pendek,lagi apa ek?
  28. PHOTOSHOOT!!!
  29. berebut surat khabar dengan budak lelaki
  30. mintak qila tisu
  31. main yang tunjuk jari 10 atau 5 lepas tu,korang takkan faham tapi itu aku rindu
  32. main binggo guna kalkulator
  33. gaduh dengan orang yang duduk di seberang meja
  34. roda impian bersama budak bio,Lk dengan akaun
  35. sembang pasal korea
  36. tido
  37. bergosip
  38. .................
  39. ヾ(´ー`)ノ : hmm.... aku pikir-pikir lagi 
  40. buntu,dah tak ingat apa lagi........
bai.bai...(〃_ _)σ
    words spilled @ Saturday, February 25, 2012 / leave goosebumps here