These Streets Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
please enjoy your footprints up there


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
»작별 인사 : Sayōnara : selamat tinggal
4 June 2012

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُه


sebenarnya nak siapkan kerja sekolah yang tertungak.tapi niat di hati nak update pulak pagi yang gelap kini sudah terang ni.

kerja sekolah dah la banyak kalau budak U,budak matrik,budak kptm dan budak-budak lain.aku tak habis-habis mesej orang especially Qila tanya "weyh dah siap homework?" cadangnya kalau dia balas macam gini "dah,ada sikit je lagi" harap dapatlah aku menjadikannya sebagai semangat bak api yang berkobar-kobar.tapi sebaliknya.luluh hatiku jadinya.walaupun Intan balas seperti yang dijangka aku tetap tak mahu berkobar-kobar menyiapkannya.seperti ada aura yang datang memberitahu aku yang kawan ko tak buat lagi,so ko tak payah nak kelam sangat.ceiit(ayat mimi) itu SYAITAN deqna,SYAITAN! sudah terang lagi bersuluh anda harus melawannya  bagi menyudahkan kerja yang tertunggak.bla..bla..bla...

staraight to the point abaikan yang diatas itu hanya muqadimah A+ dari saya dan tiada kena mengena sama sekali dengan title yang diberikan.sekian.


sebenarnya dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat tinggallah wahai teman-teman baik ku (teman2 sebab dua orang) iaitu Noor Shahirah Ariffin dan Puteri Diyana Mohd Khalil yang melanjutkan pelajaran ke intistut pengajian tinggi.nasib sempat berdate dengan dorang kalau tak tak tau lah apa jadi.ye ke?haha


Sabtu 2Jun hari tu put pergi sempat mesej-mesej dengan dia sekejap malam tu siap kata beg dah siap masuk kereta lagi tu padahal perginya esok harinya(2jun).biasalah takut tertinggal barang nanti tak ke haru-biru,hijau,pink.

Isnin 4Jun semalam Noor pergi ke Kelantan.risau aku dia tersuka budu,bila cakap mesti ada loghat kelate,tiba-tiba time tengok bola terdengar suara sumbang memakai baju jersi merah ''gomo kelate,gomo!" macam tengok je bola haha.lagi satu aku risau sangat kat Noor yang mengalami masalah sesunggut sengugut yang serius.mintak kawan-kwan dia memahaminya.aku tak dapat lupakan time nak tolong ko waktu situasi tu berlaku betapa takutnya. :') hey! sebelum terlupa aku ingat yang ko selalu panggil aku budak kecik.





BTW sukacita tahniah diucapkan kepada mereka.moga dapat kawan-kawan yang baik dan lebih baik dari aku.jagalah diri anda disana.jangan lupa buat assignment.tak tau nak taip apa dah.Good luck dari saya! and i gonna miss uolls very much. :*


we are young!
sekian. :D



words spilled @ Monday, June 04, 2012 / leave goosebumps here