These Streets Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
please enjoy your footprints up there


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
»RILEKS GIVEAWAY BY MISZNADEA & LINIEY
25 April 2012

Assalamualaikum and very good morning to all my friends on the floor.*sila tengok lantai
Sementara menunggu waktu Imsak habis jadi dikesempatan ini aku nak join satu giveaway yang bernama seperti yang tertera di title.untuk lebih terperinci aku di tag oleh sis Sha.sis? dan ini merupakan post terawal yang pernah aku taip.ok bak kata pepatah Plankton
"‎Saya tak patut menyusahkan diri sendiri macam buruh kasar".
jadi dengan itu mari kita straight to the point.



sebelum terlupa GA ini dianjurkan oleh Misz Nadea dan juga Liniey yang sama batch dengan aku.kejap-kejap sebelum tercicir Misz Nadea pernah beri aku kredit telefon sebanyak RM__.00 sebab aku jadi follower dia yang ke- berapa tak pasti sebab dah lama la jugak.so nice kan dia?i love u  :*

mereka yang ditag dipilih dari group-group blogger yang ada di FB 
*bertuah kan mereka

Lo La
Seri Najwa
Nursyazani Ilyia

ok,saya sudah.anda bagaimana?
words spilled @ Wednesday, April 25, 2012 / leave goosebumps here