These Streets Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
please enjoy your footprints up there


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
ยปBersyukur apa yang di beri-Nya.
24 April 2012

Assalamualaikum.Bukan nak bangga tapi bersyukur maka dengan itu ingin berkongsi kejayaan ini.kejayaan ke?
mesti ramai akan cakap
"eleh..form6 nenek aku pon boleh".
"tak payah la masuk form6,rugi..".(my mom,my aunts words)
"nak sangat masuk,best sangat ke?"
"ko nak pakai uniform sekolah balik?"
bla.bla.bla.bla.bla.bla.bla.......

mesti aku cakap
"nenek ko?hebat! apa nama dia,nanti boleh la aku jadi "BFF" dia.bukan apa nanti kesian tak ada kawan kan?"
yang lain-lain tu nanti la aku jawabkan.follow pencicit(twitter) aku,hahahaha.

memang la tingkatan enam tapi tak semua dapat kan?dapat? yang tak dapat memang la anda teror dan berkuasa jadi anda dapat lain sebagai contoh matrikulasi.Tahniah diucapkan ye.ikhlas ni.niat dihati bebudak SPM nak pakai uniform sekolah semua akan tolak,akan tak nak.tapi kalau dah jodoh tidak akan ke mana.banyak lagi masih menanti upu,cikgu,institut mara,unikl.uish..banyak jugak tak sangka aku.
words spilled @ Tuesday, April 24, 2012 / leave goosebumps here